pátek 25. ledna 2013

Svět kouzel a knih

Knihy mluví, listů šepot 
srdcí dvou zkroušený šepot 
slova po jazyku hladí 
ke čtení mě tiše svádí 
Otvírám ti srdce klíči 
jak sněženky radost klíčí 
vypráví mi o naději 
když srdce zmrzlo opd závějí 

Do peřin měkce padám 
směji se a přitom strádám 
slova tančí jako vločky sněhu 
pramice pluje ku břehu 
Svist větru a chmurná píseń
zbyl smutek a možná tíseń 
 sladší nežli cukrkandl 
 celý život byl podvod, handl 

Vypráví tichými hlásky
příběh zrady, citů, lásky
vypráví mi, tiše zpívá 
tělo jemně s nocí splývá 

Do slov ukryly se světy 
princezny, zámky, hrady, květy
vedou mě do cizích krajů 
zemí kouzel, jinotajů 

Řádky plynou jako moře 
zmizely starosti, smutky, hoře 
nořím se do zapomnění 
od půlnoci ke kůropění 

Stránky šustí pod  prstů bříšky 
celý svět se změnil v knížky 
lákají mě, tiše vábí 
říkají: Máme tě rádi 

Odvedou mě do pohádky 
nevrátím se více zpátky 
nechám se za ruku vésti 
a sny si již svou cestu klestí



Žádné komentáře:

Okomentovat