čtvrtek 14. března 2013

Happy New Hair a jiné utržky

Víte jak se říká šťastný nový rok (nechte mě dokončit myšlenku, nešibe mi na maják a ano, vím že je půlka března)? Když to v angličtině trochu přehodíte máte Šťastné nové vlasy (tohle jsem samozřejmě nevymyslela já se svojí chabou angličtinou, je to vypůjčeno od Klunna s knihy Třetí poločas).

Včera jsem se byla nechat ostříhat!
S původního záměru nechat si šmiknout jen konečky nakonec sešlo. Celé jsem to střihla a jak - měla jsem vlasy skoro po prsa, teď je mám po bradu a vůbec mi nezakrývají krk!
A já jsem šťastná, protože nesnáším dlouhé česání, dlouhé mytí, nenávidím kondicionér, masky na vlasy, fény a všechy podobné vlasové zázraky.
A nebudu muset nosit gumičky, protože s toho, co mám na hlavě neudělám ani ten nejminiaturnější culík.
Místo toho jsem se rozhodla, že si nakoupím obyčejné čelenky s kovu , nalepím na ně nějaké ozdůbky. Nejlíp tak květiny, a budu to nosit ať tomu dám šmrnc.
Jasně, pořád jsem ta šedá myš, a asi jí navždycky budu. Nemám ráda extravagantní věci - krom různých  hippí šatů, kterých mám plnou poličku. Miluju šaty, ne sukně, ne džíny ale šaty.

Mimo jiné teď jsem se pěkně dopálila .
V půlce třeťáku se naše milá třída rozhodla, že si vytvoříme seznam četby. Nakašlat - já mám všechno přečtené a nebudu číst něco jiného, jen proto, že se někdo rozhodl. To se mělo dělat v prváku a né dva měsíce před koncem třeťáku (v půlce května nastupujem na měsíční souvislou praxi).
Mám už přečteno, zapsáno, nachystáno takřka vše. Dalo to dost hodin práce na to, abych to vzala a řekla fajn - já na to kašlu. Nekašlu....
Víte, nedávno jsem tady dávala článek (30 ledna to bylo), kde jsem jasně řekla svoje nové zásady. Teď to bude zkouška nervů, jestli jsem dost pevná.
Vím jak budou lidi reagovat, že všechno kazím, že jdu proti všem, že jsem menšína a mám se podřídit.  Ale nepodřídím se.
Zatraceně, tolik hodin jsem seděla nad zápisama.....

Žádné komentáře:

Okomentovat