čtvrtek 7. března 2013

Deprese

Och - má milá
milenko s tisíci heboučkými rucemi
lásko
de - pre- se
zhouba
páchnoucí nádor v mé hlavě
peklo za mojí hrudní kostí
de - pre -se
sto tisíc slz blýštících se jako perly
prázdno
nic neutuchající prázdno
žádná láska mě nespasí
Och má milá
poslední člověk na cestě do pekel
patníky s obličeji neviných dětí
stud
má lásko
znovu ti propadám
heboučké ručky v černých rukavičkách
znovu se vracím domů
a nacházím v tých studených pažích peklo i ráj

Stokrát ťukám jazykem
je jako nejedovatější had
a toto slovo je jed, který mě tráví
de pre se

Má spáso
mé smrtelné lože na které se ukládám
jsi náhrdelník kamenů co mě táhne dolů
a tvoje blýštivé oči mě vedou do neznáma
Má lásko
jsi jako psaní schované v krabičce na věčnou připomínku
nicota
nicota
smrtelnost
konečnost
nicota
tma
strach
bolest
iluze
láska
krvavý západ slunce
západ mého života

1 komentář:

  1. S diskuze: hele, věřím ti to..a vím, že napsat k tomuto námětu, že mě baví, je divný, ale mě to fakt baví číst..asi to vrstvení, výběr "obrazů", apod. :-))

    OdpovědětVymazat