středa 27. února 2013

Den jde strávit různě

Dobré odpoledne.
V noci jsem toho moc nenaspala - patrně protože mě chytla migréna jako řemen a ležela jsem několik hodin ve tmě, prášky z lékárny ani od neuroložky nezabraly, kapky s bylinek taky ne. Studený obklad, otevřené okno, všechny ty babské rady... taky nic.
Ale včera odpoledne jsem se konečně podívala na film: Je to i můj život. A zatraceně, plakala jsem jako malý harant. Myslela jsem si, že to se mnou nic neudělá, ale omyl.
Prostě jsem ležela a jen mi tekly slzy, vždy´t ani já sama, a to relativně zdravá, nevím kolik mám času. Mužu .... mužu umřít za týden stejně tak jako v devadesáti.
Abych tyhle chmurné myšlenky zahnala, udělala jsem dneska velký úklid, přerovnala skříně, chvíli žehlila.....
Myslím, že jsem tenhle den strávila dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat