pondělí 25. února 2013

"Jarní prázdniny"

Taky jste někdy přemýšleli nad pojmem jarní prázdniny?
Slyšíte tam to JARNÍ stejně jako já? Někdy mi to přijde jako ironie, vždyť předvčerejšky sněžilo tak, že ani ven se nedalo vystrčit nos. Teď taje a sníh je pryč, místo toho se objevila slehlá tráva a všude je bláto.
Pro mě však pojem prázdniny nijak moc neplatí, peču a vařím, učím se a kontruluju maturitní témata. Moc mi to nejde.
Noťas mám u přítele v opravě, takže píšu na velkém, starém počítači, který má nejlepší léta za sebou. Což ještě zhoršuje situaci, protože jeho reakční doba je stejná jako moje po 4 dnech bez spánku.
Tak jsem doma a všichni mi lezou na nervy - matka a sestra neustále pískají na flétny. Panebože jak tohle nesnáším. K tomu mám už třetí den urputnou bolest hlavy - a ne, nepřepískla jsem to s alkoholem, chodím spát v devět a dodržuju režím.  Prášky nezabírají, čaje taky ne. Otec lítá, protože má hodně práce. A já sedím nad vývojovou psychologií prenatálního období a říkám si, cože to vlastně dělám.
Skutečné prázdniny tohle.

Taky jsem se dneska ve tři ráno rozhodla, že se naučím číst brailovo písmo. Je jednoduší než znakové. V bralovu písmu máte prostě znaky a ne slova, teoreticky stačí naučit se nějakých 50 znaků - a pak už skládáte. Jediný problém je hmat, který jakožto člověk s poměrně normálním sluchem (na pravé ucho po půlročním plísňovím zánětu mírně hluchá) a zrakem (brýle nosím a nenosím - jen když začne pobolívat hlava tak je beru).
Člověk ve spánkové deprivaci dělá strašné blbiny.

Dneska mám v plánu upéct pravý Estonský Kringel. Ano vím, že to zní jako název nějakého piva ale ve skutečnosti je to velice dobrý dezert.

Já jdu realizovat své plány.
Adié

PS: 18.30 Estonské kringle jsou nakonec dva, jeden už se peče v troubě. 
PS 2 : Hurá, Estonský kringel chutná skutečně užasně. Tři hodiny práce proti téhle chuti je něco málo.....


Žádné komentáře:

Okomentovat